Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Η boxing day ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ!!!!

Είπαμε αποτοξίνωση στις ημέρες των εορτών, αλλά μια τέτοια ημέρα θα κάνω μια εξαίρεση! Δεν θα το έχανα με τίποτα. Όσον αφορά την ονομασία της 26ης Δεκ για το αγγλικό ποδόσφαιρο, όλο και κάτι θα έχετε διαβάσει σε διάφορους ιστότοπους, ο καθένας ας πάρει την εκδοχή που του αρέσει, εγώ πάντως θα ασχοληθώ μόνο με τα ματσάκια που μου λένε πολλά! Μελετώ αυτό το κουπονάκι μέρες τώρα & θαρρώ ότι δεν θα πέσω & πολύ έξω στις προβλέψεις μου...

Ξεκινώ λοιπόν με Αγγλία ΦΥΣΙΚΑ μέρα που είναι...

ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ - ΧΑΛ 2 (4.20) Μου αρέσουν τα τιγράκια και τους παρακολουθώ καιρό, παίζουν μπαλίτσα, είναι σοβαροί, σφιχτοί στην άμυνα και κατά την γνώμη μου από τύχη δεν έχουν αποτελέσματα. Για τις μαυρόγατες μπορεί να είναι η ομάδα μου και να τους γουστάρω αλλά πιστεύω ότι θα αιφνιδιαστούν και  θα το χάσουν το ματσάκι, άλλωστε με τα τελευταία αποτελέσματα είναι και ψιλοάνετοι. ΞΕΡΟ ΔΙΠΛΟ!

ΜΠΕΡΝΛΙ- ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ 2 (  ?  ) Οκ πολλοί θα πείτε, δεν πας καλά που θα παίξω την πιο αλλοπρόσαλλη ομάδα στο 1.80 και εκτός έδρας? Όχι τσακάλια! Θα τους περιμένω στο live διότι κάτι μου λέει ότι δεν θα το πάρει και από το 20'! όπότε ο καθένας ας περιμένει την απόδοση που του κάνει. Το θέμα είναι ότι θα το πάρει!

ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΛΑΣ -ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ 1 (3.90) Ομολογώ ότι μόνο τους άγιους δεν ήθελα σήμερα για την Πάλλας την οποία περιμένω καιρό. Θα ρισκάρω στον άσσο!

ΑΠΟ  ΒΕΛΓΙΟ

ΚΟΡΤΡΑΙΚ-ΓΑΝΔΗ 2 (2.60) Αν δεν το παίξετε εσείς θα χάσετε!!!!!!

ΛΙΡΣ-ΜΠΡΙΖ 2 (8.50) Εγώ το γράφω κι ας μην το παίξει κανείς σας.......

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΜΑΖΙ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου