Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

ΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΕΞΙΛΕΩΣΗ....

                Σκέφτηκα πολύ με τί μούτρα θα γράψω ξανά, προτείνοντας επιλογές που οι επισκέπτες μας θα ακουμπήσουν τα λεφτά τους. Σκέφτομαι, προβληματίζομαι, στο τσακ είμαι να το γυρίσω στο
ΠΡΟΠΟ. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι παρασύρομαι & παίζω λάθος. Παρατηρώ ότι έχω αλλάξει & τον τρόπο παιχνιδιού μου, εκεί που πήγαινα σε μονά & ΜΠΟΜΠΕΣ ξαφνικά προτείνω παρολί με 1.80 & 2.00....... ΤΙΜΩΡΙΑ! Θα γράψω 100 φορές με διαφορετικό χρώμα στυλό κάθε γράμμα : "Δεν θα ξαναπαίξω μικρές αποδόσεις!" & μέχρι να τελειώσω το γράψιμο δείτε ένα ματσάκι για σήμερα.
          SEFFIELD UNITED - SCANTHORP 2 (7.00) Εγώ αυτό θα παίξω & ας χάσω! Οι γηπεδούχοι δε τραβάνε τελευταία & σούρνονται, αποτέλεσμα πήραν το Σάββατο αλλά απόψε δεν τους βλέπω. Αντιθέτως οι φιλοξενούμενοι πασχίζουν να απομακρυνθούν από τις επικίνδυνες θέσεις του υποβιβασμού & σε κάθε παιχνίδι πουλάνε ακριβά το τομάρι τους. Σήμερα όλος ο στοιχηματικός κόσμος θα παίξει το βαρύ όνομα των γηπεδούχων. Εγώ θα είμαι απέναντι. Εννοείται πως & η διπλή ευκαιρία στο (2.20) δεν είναι άσχημη .....ειδικά άν προηγηθούν οι γηπεδούχοι......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου