Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΜΙΑ ΔΥΑΔΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ

                Δύο ΜΟΝΟ επιλογές για σήμερα αλλά με αποδόσεις πολύ δυνατές. Θέλω μια καλή νίκη για να ρεφάρω όλα τα προηγούμενα & τα παρακάτω ματσάκια μου φαντάζουν βάλσαμο. Πάμε να τα δούμε λοιπόν.

ΒΕΡΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ - ΑΜΒΟΥΡΓΟ 2 (3.80) Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το Αμβούργο δεν πέφτει. Κάθε χρόνο παλεύει & στο τέλος την σκαπουλάρει! Βλέπετε η φανέλα, οι διασυνδέσεις, τα παρασκήνια, πάντως το αποτέλεσμα είναι ένα & λέγεται σωτηρία! Σήμερα βρίσκεται στην τελευταία θέση & παίζει με μία ομάδα που έχει ξεμείνει από στόχους. Άποψη μου βέβαια είναι ότι η επιλογή μου υποστηρίζεται & από κάποιους παίχτες που μπορούν να τραβήξουν την ομάδα στα ζόρια (βλ. Όλιτς). 

ΑΛΚΟΚΟΡΝ - ΜΑΓΙΟΡΚΑ 2 (4.75) Δεν υπάρχουν πιο αλλοπρόσαλλες ομάδες στην κατηγορία από αυτές τις δύο. Οι μπουκ πιστεύουν ότι το θέμα προπονητή στους φιλοξενούμενους θα επηρεάσει αρνητικά την ομάδα γιατί αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω το 4.75 που βλέπω! Οι γηπεδούχοι δεν μου λένε τίποτα σαν ομάδα, ούτε σαν φανέλα & θα τους κοντράρω χωρίς ενδοιασμούς!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου