Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΞΕΜΑΤΙΑΣΤΡΑ .....

            Κάθομαι χθες βράδυ, να δω την εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου, στο παιχνίδι με την Φιλανδία. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής η εθνική ποδοσφαίρου δεν μου ήταν ποτέ συμπαθής και οι λόγοι βεβαίως, η έλλειψη τεχνικής και ταλέντου του Έλληνα ποδοσφαιριστή και η απέχθεια στο όλο οικοδόμημα του ελληνικού ποδοσφαίρου ξεκινώντας φυσικά από τα θεσμικά του όργανα. Για να μπω στο ψητό, ο λόγος που κάθισα να γράψω αυτές τις γραμμές είναι ότι χθες αηδίασα.

                Την άποψη μου για την άρρηκτη σχέση Χρήματος-Στοιχήματος-Ποδοσφαίρου την ξέρετε και δεν θα επανέλθω. Εδώ όμως το παραμύθι παρατράβηξε.
                 Καθαρά αγωνιστικά, χθες είδα την ομάδα με το εθνόσημο μας να βγάζει κάποια ενέργεια, να πασάρει, να σουτάρει, αλλά..... λοιπόν κύριοι όταν εγώ, παίζοντας τόσα χρόνια στοίχημα, βλέπω 20 τελικές εκ των οποίων ούτε μία σοβαρή στο τέρμα και ξαφνικά ο πεθαμένος 1 φάση 1 Γκολ στα τελειώματα, για να βγεί το 4,50, το πράγμα μου βρωμάει! Τί έγινε δηλαδή γκαβωθήκανε ή γίνανε ξαφνικά στρβοκάνηδες? Διότι μόνο έτσι μπορώ να το εξηγήσω! Κάθε άλλη εξήγηση εμπεριέχει δόλο!!! & εκεί που ήμουν τρελαμένος με την απάτη που ΞΑΝΑ έβλεπα ακούω και τον Π''σταθόπουλο να εκνευρίζεται με τον δημοσιογράφο, να τα ρίχνει στην τύχη και να ευχαριστεί τον κόσμο! ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΔΕΣ ΑΛΕΥΡΩΜΕΝΟΥΣ & ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΣ ΓΙΑ ΜΥΛΩΝΑΔΕΣ? ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!
Με την Ιρλανδία?
Με τα νησιά Φερόε εντός?
Με τα νησιά Φερόε εκτός?
Ξέρετε τί απόδοση είχαν οι ατυχίες μας?
Ξέρετε τί χρήμα είχε παιχτεί στα διεθνή ανταλλακτήρια & στις ασιατικές αγορές στην ατυχία μας?
Πόρνη τύχη!!! Ρε μπας και φταίει η ξεματιάστρα & όχι τα παιδιά? 
            Πόσο "ατυχία" είδε αυτός ο Μαρκαριάν και λάκισε πριν καλά καλά πάρει η καρέκλα το σχήμα του κώλου του? Θυμάστε την δήλωση του μετά την "ατυχία" στα Φερόε? "Δεν μπορούσα να καταλάβω, αυτό που έβλεπα!".....Άστο ΣΕΡΧΙΟ μην προσπαθείς ποδοσφαιρικά, ρώτα τον μαφιόζο Ρανιέρι που είναι ειδικός στις "ατυχίες"!!! 
Η δήλωση του Παναγιώτη Κονέ μετά το παιχνίδι εντός με τα Φερόε "Ξέρουμε πολύ καλά τί φταίει, από τον προπονητή, τους παίχτες μέχρι και τη διοίκηση της ΕΠΟ".....
Η δήλωση του Παναγιώτη Κονέ μετά το χθεσινό παιχνίδι "Θα μπορούσα να πω πολλά!" 
Τί δεν καταλαβαίνετε?......
Έτσι μου'ρχεται είμαι να γράψω για το φιάσκο του αποκλεισμού του ΠΑΟ από την ΚΑΜΠΑΛΑ.......άλλη φορά......

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Η ΟΛΓΑ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου