Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ Η ΜΠΙΛΙΑ...

Τελευταία κάτι δεν μου πάει. Χθες βλέπω QPR και Άστον Βίλα και λέω, ποια Σουόνσι ρε φίλε, αυτοί οι αναιμικοί δεν αλλάζουν μια πάσα ενώ οι Λονδρέζοι σε καλή κατάσταση, καλή και η αποδοσούλα...ρίχτο! Την ΒΙΛΑ, την έβλεπα, την ξανάβλεπα, λέω αυτός ο Μπεντεκέ παιχταράς είναι, επιστρέφει, κάτι θα κάνει και στο τέλος το άφησα. Λογάριασα χωρίς τον ΜΠΟΝΙ και κουβά. Τί αλητοπαιχτούρα είναι αυτός ο σκούρος! Να μου το θυμηθείτε θα παίξει σε μεγάλη ομάδα. Έτσι είναι το παίγνιο, προχωρώ.

Σήμερα το ασπρονήσι έχει 4 παιχνίδια με 4 φαβορί.... να βγούνε όλα ξεχάστε το, να σπάσουν όλα πάλι ξεχάστε το, οπότε άντε να μαντέψεις. Προσωπικά πιστεύω ότι τα ματς για την Τσέλσι και την Σίτι δεν θα είναι τόσο εύκολα, αλλά δεν πάει το χέρι μου.... όσο βλέπω και αυτή την παράδοση των μαυρόγατων..... Αποφάσισα live 2ου ημιχρόνου γύρω στο 65-70. Εκεί θα έχουμε εικόνα, οπότε υπομονή και live.
Στα λοιπά μου αρέσει το διπλό της κόρδοβα στην γρανάδα (4.40), έχουν πολύ δίψα για μια νίκη ψυχολογίας οι πράσινοι...... δεν βάζω και το σπίτι μου όμως...

ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΔΟΒΑ


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου