Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Η ΛΕΒΑΝΤΕ, ΤΟ ΚΑΤΕΝΑΤΣΙΟ & ΟΙ ΜΠΥΡΕΣ.....

              Εδώ τα έχω από την προηγούμενη εβδομάδα, να τα πω, να εκτονωθώ! Συγχωρέστε με αλλά τα έχω με την UEFA, πώς το επέτρεψε αυτό! Και ρωτάω εγώ, είναι τελικοί αυτοί που προέκυψαν, για να καθηλώσουν όλο τον ποδοσφαιρικό κόσμο? Και απαντάω...ΠΑΠΑΡΙΑ!!! Ρε θα γελάει μέχρι & ο ΠΟΥΤΙΝ με τους Ουκρανούς! 

             Όχι πείτε μου εσείς τί διαφορά έχει η ΝΤΙΝΠΡΟ από την ΛΕΒΑΝΤΕ, να απαντήσω? Η ΛΕΒΑΝΤΕ παίζει τον χειμώνα χωρίς καλτσόν! ΉΜΑΡΤΟΝ, είναι παιχνίδι αυτό να σε γκαβλώσει? Να σε υποχρεώσει να κλειδώσεις την πεθερά στο μπάνιο, να φωνάξεις & δύο φιλαράκια, να πιείτε καμιά δεκαριά μπύρες να γουστάρετε? Εμένα πάντως μάγκες ΟΧΙ. Εχω ξενερώσει....& έχω χαλαστεί διπλά διότι δεν μου κάνει κέφι να δώ ούτε τον τελικό του ΤΣΟΥ-ΛΟΥ. Τί να δω? Την Vechia Signora να φοράει διπλό & τριπλό τσίγκινο, για να μην την σκίσει η παρέα από την Βαρκελώνη? Να σας πω εγώ τι σύστημα θα παίξει ο Αλέγκρι, 1-9-1 με μοναδικό προωθημένο τον Ιησού τον Γιορέντε, στο ύψος της μεγάλης περιοχής. Σύστημα ταμπούρι! Όχι φίλε δεν γουστάρω να δω κατενάτσιο, με σκοπό να βγάλει μια αντεπίθεση προκειμένου να κλέψει το κατσαρολικό. Ποτέ μην το δω! Εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιος θα το σηκώσει, με ενδιαφέρει να δω ΜΠΑΛΙΤΣΑ & δυστυχώς ξέρω ότι με αυτά τα ζευγάρια δεν θα δω. Τώρα σκεφτείτε με τι όρεξη θα περιμέναμε τους δύο τελικούς εάν είχαν περάσει η Νάπολι & η ΡΕΑΛ αντίστοιχα. Θα μας τρέχανε τα σάλια!!! 
               Στοιχηματικά τώρα τί να πω. Με ρωτά ένα φιλαράκι, πώς σου φαίνεται το underaki στο 1.90 του  αυριανού τελικού, & σκέφτομαι από μέσα μου, κάνε με ρε Θεέ αύριο για μια φορά μπουκ να τα οικονομήσω, να βάλω το under στο 3.00 να πέσουν όλοι πάνω! Εκτιμώ ότι το παιχνίδι αύριο ξεκινά από το 3-0 ή 0-3 όπως προτιμάτε, οπότε το overaki στο 2.30 που το βρίσκω είναι ευλογία!

Υ.Γ. Όχι πείτε μου ποιο ματσάκι σας κινεί περισσότερο την μουσούδα, ο τελικός του Europa League ή το Νάπολι - Λάτσιο την τελευταία αγωνιστική του campionato.....????  ARRIVEDERLA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου